Inflacioni padyshim ka marrë një dimension të ri dhe rritja e çmimit të makinave të reja lidhet me vendimet e prodhuesve dhe rregulloret mjedisore të Bashkimit Evropian .
Tashmë ka disa versione më të përballueshme dhe ato po zëvendësohen me opsione bazë më të shtrenjta.
Klubi gjerman i automjeteve (ADAC) ka llogaritur se makinat e reja janë rritur deri në 44 për qind në pesë vitet e fundit, që është shumë më e lartë se tendencat inflacioniste në treg. Një rritje e konsiderueshme, veçanërisht duke marrë parasysh që modelet e makinave të pasagjerëve zakonisht janë në treg për gjashtë deri në shtatë vjet përpara se të mbërrijë një pasardhës më modern.
Sidomos kohët e fundit, disa shembuj ekstremë kanë dalë në dritë. Sipas ADAC, VW Golf me 90 kuaj fuqi ishte në dispozicion për 20,700 euro vetëm një vit më parë. Ky model bazë tani është zëvendësuar nga një version 130 kuaj fuqi që kushton 29,560 euro. Për gati 9000 euro më shumë, ju merrni një motor më të fuqishëm dhe kaq .
Rritjet e çmimeve nuk e penguan as konkurrencën e VW . Për shembull, ndërsa vitin e kaluar Fiat Tipo 100 kuaj fuqi ishte në dispozicion me një çmim prej 17,490 euro, tani vetëm versioni hibrid me 130 hp është i disponueshëm në Gjermani me një çmim bazë prej 28,490 euro – një rritje prej 11,000 euro.
Fiat 500 tani është gjithashtu i disponueshëm si hibrid – që do të thotë se çmimi është rritur nga 13,000 € (2020) në 16,500 € (2022).