Kinezët kanë pasur sukses në atë që më parë konsiderohej e pamundur – ata kanë zhvilluar një teknologji të re të mbrojtjes termike për avionët hipersonikë, pra një material të ri sipërfaqësor që mund të mbetet i paprekur edhe pas një fluturimi të gjatë.
Teknologjia mund të ndihmojë në zhvillimin e një gjenerate tjetër të automjeteve hipersonike të ripërdorshme me “gamë më të madhe dhe shpejtësi më të lartë që vazhdimisht thyejnë kufirin e fluturimit”, tha ekipi i shkencëtarëve që punonin në projekt, siç raportohet nga South China Morning Post.
Gara hipersonike ka hyrë në një fazë të re – thanë kinezët. Sepse, edhe pse me raketa balistike tradicionale, koka mund të arrijë shpejtësinë e lartë, ose më shumë se pesë herë më shumë se shpejtësia e zërit, përpara se të godiste objektivin – këto fluturime hipersonike ishin të shkurtra, zakonisht zgjasnin vetëm disa minuta.
NASA dhe ushtria amerikane në të kaluarën kanë filluar projekte të shumta për të zhvilluar automjete hipersonike që mund të fluturonin rregullisht në distanca të gjata, por këto u anuluan dhe një nga arsyet kryesore për të gjitha këto dështime ishte se asnjë material nuk mund të mbetej i paprekur në sipërfaqen e avionit. gjatë çdo fluturimi hipersonik që zgjat një orë ose më shumë.
Në një test të kryer nga ushtria kineze, materiali u aplikua në sipërfaqen e një avioni hipersonik Waverider dhe më pas ajri rreth tij u ngroh në mijëra gradë Celsius.
Jo vetëm që komponentët kryesorë në avion qëndruan të ftohtë, por sipërfaqja e lëmuar lejoi që sinjalet me valë të rrjedhin lirshëm brenda dhe jashtë, duke mundësuar identifikimin e objektivit dhe komunikimin gjatë fluturimit.
Sipas Pentagonit, Kina ka kryer më shumë fluturime testuese hipersonike në një vit sesa kanë bërë Shtetet e Bashkuara në një dekadë, raporton RT Balkan.