Importet evropiane të naftës amerikane ranë në 6.65 milionë fuçi që nga fillimi i muajit, nga 11.44 milionë fuçi në janar, niveli më i lartë që nga gushti 2017, sipas analizës nga firma gjurmuese e anijeve Kpler.
Çmimet e naftës në SHBA arritën për pak kohë në nivelin më të lartë në katër muaj në shkurt, duke arritur në 48 dollarë për fuçi.
Vështirësitë në furnizimin me naftë nga SHBA kanë përkeqësuar më tej mungesën e furnizimit për Evropën, e cila dikur mbështetej në eksportet ruse. Shumë furnizues nga Lindja e Mesme dhe Azia janë detyruar të ridrejtojnë dërgesat rreth Kepit të Shpresës së Mirë për shkak të krizës së Detit të Kuq, duke rezultuar në vonesa dhe çmime më të larta.
Nafta evropiane duket të jetë produkti kryesor në rrezik për shkak të devijimit të furnizimit dhe disponueshmërisë së furnizimit, shkruajnë analistët e Macquarie në një shënim këtë muaj.
Përdorimi i rafinerisë amerikane ka rënë ndjeshëm
Eksportet ranë pasi rafineria Whiting e Indianës, e cila prodhon 435,000 fuçi në ditë, u mbyll në fillim të shkurtit pas një ndërprerjeje të energjisë.
Disa fabrika u mbyllën nga të ftohtit në mes të janarit, si rafineria 238,000 fuçi e TotalEnergies në Port Arthur, Teksas.
Impianti i Motiva Enterprises në Port Arthur, i cili përpunon 626,000 fuçi në ditë, po mbyll përpunimin për mirëmbajtje.
Shkalla e përdorimit të rafinerisë amerikane ra nga gati 93 përqind në fillim të vitit në 80.6 përqind në shkurt, niveli më i ulët që nga dhjetori 2022, sipas të dhënave të qeverisë.
Çmimet e naftës në Evropën veriperëndimore vazhduan të rriten gjatë muajit shkurt, duke arritur mesatarisht 118 dollarë për fuçi, krahasuar me 109 dollarë një vit më parë.
Me rafineritë evropiane të planifikuara për riparime të rregullta në mars dhe prill, çmimet e naftës në Evropë mund të rriten më tej, gjë që mund të nxisë dërgesat e naftës në SHBA, tha analisti i Kpler, Matt Smith.