BotaLajme

Evropa po shkon drejt një “lufte civile” mbi motorët me djegie të brendshme

Aleanca e udhëhequr nga Gjermania e vendeve që mbështesin makinat me motor me djegie të brendshme ka intensifikuar një mosmarrëveshje mbi një ligj evropian që do t’i dërgonte ata motorë në deponi si pjesë e një përpjekjeje historike për të ulur emetimet e gazeve serrë nga trafiku.

Pas takimit në Strasburg, ministrat kryesorë nga grupi i vendeve thanë se rregullat që ndalojnë shitjen e makinave dhe furgonëve të rinj me motorë me djegie të brendshme nga viti 2035, të cilat tashmë ishin pranuar nga Parlamenti Evropian dhe ishin rënë dakord në parim nga vendet, duhet të ndryshohen. anëtarët.

“Nuk ka asnjë propozim (nga Komisioni Evropian) që korrespondon me atë që presim, dhe për këtë arsye ne nuk e kemi arritur ende qëllimin,” tha ministri gjerman i Transportit Volker Wissing pas takimit.

Por Franca nuk dëshiron të dorëzohet.

Parisi ka njoftuar se do t’i përmbahet planit të BE-së për të arritur zero emetime nga makinat dhe furgonët e rinj deri në vitin 2035. Madridi zyrtar mendon të njëjtën gjë, që do të thotë se këto dy vende, të cilat janë ndër prodhuesit më të mëdhenj të makinave në Evropë, i janë bashkuar grupit të vendeve më të vogla që tashmë janë angazhuar për të reduktuar emetimet e CO₂ nga automjetet e pasagjerëve.

“Ne jemi të gatshëm të luftojmë për të, sepse vonimi i tij do të ishte një gabim në kuptimin ekologjik dhe mendoj gjithashtu një gabim ekonomik,” tha ministri francez i ekonomisë Bruno Le Maire.

Në këndin e kundërt është qeveria gjermane, e cila, së bashku me aleatët, Italinë, Poloninë, Bullgarinë dhe Republikën Çeke, po shtyn për një boshllëk për të lejuar makinat të përdorin e-karburantet, një alternativë sintetike dhe deri diku më e gjelbër ndaj karburanteve fosile. mund të përdoret në motorët me djegie të brendshme konvencionale.

Së bashku ata kanë peshë të mjaftueshme për të bllokuar ligjin, të bashkuar me ligje të tjera të ardhshme mbi emetimet toksike të makinave të quajtura Euro 7 dhe rregulla më efikase për kamionët.

Jo të gjithë kujdesen për e-karburantet si gjermanët, tha ministri çek i Transportit Martin Kupka, i cili mblodhi samitin e sindikatës së motorëve në Strasburg, por një listë kërkesash për Komisionin do të mbulojë të tre ligjet dhe do të dërgohet në ditët në vijim.

Marrëveshja është në ajër

Gjermania tashmë ka refuzuar propozimin e parë të Brukselit për të arritur një armëpushim në objektivin e vitit 2035.

Politico raportoi javën e kaluar se Komisioni është gati të propozojë një deklaratë ligjore që do të krijonte një boshllëk ligjor për e-karburantet duke forcuar dispozitat jodetyruese në kufijtë e tekstit të rënë dakord mbi standardet e emetimit të CO₂ për makinat dhe furgonat nga viti 2035.

Por kjo nuk i pëlqeu Berlinit, ku Partia Demokratike e Lirë (FDP), e cila mbështet makinat me motorë me djegie të brendshme, kontrollon ministrinë e transportit.

FDP beson se ka hapur një çështje të rëndësishme politike duke dëgjuar frikën për ndryshimin e dhimbshëm që do të shoqërojë kalimin drejt automjeteve elektrike, që do të nënkuptojë mbylljen e qindra kompanive të specializuara në pjesët e motorëve me djegie të brendshme që nuk kanë vend në botën e automjetet elektrike.

“Propozimi i komisionit është formuluar aq me kujdes sa nuk mund të bëhet shumë me të.” Ai i shtyn gjërat larg në të ardhmen. Ne nuk duam një kompromis kaq të dobët”, tha Bernd Reuter, zëdhënës i FDP për politikën e transportit.

Komisioni ka pak hapësirë ​​për të manovruar për të arritur një marrëveshje, pasi Parlamenti Evropian ka thënë se nuk do të rihapë tekstin përfundimtar të rënë dakord vitin e kaluar. Dhe ka ende shumë pak kohë deri në zgjedhjet evropiane të vitit të ardhshëm.

“Ne nuk mund të përballojmë as të futemi në një krizë kohore sepse nuk e lamë çështjen të hapur për muaj të tërë,” tha Wissing, duke argumentuar se Komisioni duhet ta kishte zgjidhur çështjen verën e kaluar.

Propozimet për të krijuar një grup pune për të shqyrtuar opsionet e karburantit elektronik dhe për të rënë dakord për të rishikuar ligjin në vitin 2026, siç është praktikë e zakonshme për ligjet e BE-së, u refuzuan gjithashtu. “Ata nuk janë ato që ne kemi nevojë,” tha Wissing.

Reuter i FDP-së dëshiron një ligj krejtësisht të veçantë për e-karburantet që do të shkonte përtej standardeve të efikasitetit të automjeteve; por kërkon kohë për t’u përgatitur dhe nuk ka asnjë garanci që Parlamenti Evropian dhe vendet e tjera do ta pranonin përfundimisht.

Ministri çek Kupka tha se ministrat që mbështesin motorët me djegie të brendshme kanë besim se një marrëveshje mund të arrihet me Komisionin në ditët në vijim, duke përfshirë një “përjashtim ligjërisht të detyrueshëm me mjete të tjera përveç rihapjes së ligjit”.

Çarje kontinentale

Por Franca nuk është e interesuar të ndryshojë masën, marrëveshja e së cilës mori gati dy vjet negociata të vështira dhe u finalizua gjatë presidencës franceze të Këshillit të BE-së vitin e kaluar. Masa duhet ende të konfirmohet zyrtarisht nga ministrat e shteteve anëtare (Këshilli i BE-së) për t’u bërë ligj.

“Vonesat e planit nuk është ekonomikisht koherente, është e rrezikshme industrialisht, nuk është në interesin tonë kombëtar, nuk është në interes të prodhuesve tanë kombëtarë dhe mbi të gjitha nuk është në interes të planetit”, tha Le Maire.

Në mosmarrëveshje, Franca i bashkohet vendeve të tjera që mbështesin objektivin e makinave të pastra për vitin 2035, si Spanja, Belgjika, Suedia, Danimarka, Irlanda dhe Holanda.

Mosmarrëveshja minon dëshirën e Evropës për të qenë një lider global në reduktimin e emetimeve të gazeve serrë dhe rrezikon të përhapet në debate më të gjera rreth ekuilibrit të fuqisë në politikën evropiane.

“Për francezët, kjo situatë është gjithashtu një mundësi,” tha një diplomat nga një vend që mbështet ndalimin e motorëve me djegie të brendshme.

“Sa më shumë të mund të kontribuojnë në idenë se Gjermania është e vetmuar, aq më shumë do të përforcojnë pikëpamjen se gjermanët janë një partner jo i besueshëm në Evropë.

Në vend që të mbrojë teknologjinë e vjetëruar, Le Maire dëshiron që prodhuesit evropianë të automjeteve të kalojnë shpejt drejt automjeteve elektrike dhe mbështet subvencionet masive shtetërore të Francës për automjetet elektrike dhe përpjekjet e BE-së për të investuar miliarda në ndërtimin e një industrie evropiane të baterive.

Për Le Maire, është më e rëndësishme të përshpejtohet sa më shumë kalimi te automjetet elektrike sesa të ngadalësohet tranzicioni duke krijuar pasiguri për vitin 2035.

Show More

Related Articles

Back to top button