LajmeMaqedoni

A duhet të përdorin nxënësit celularë në shkolla?

Instagram, Facebook, Tik-Tok janë një mëngjes i mirë për çdo gjimnazist, edhe për nxënësit e shkollave fillore. Sa të varur janë nxënësit e sotëm nga celularët e tyre, a mund të jetohet pa to? Prindërit e justifikojnë mbajtjen e celularit në shkollë duke thënë se në çdo moment mund ta dinë se ku është dhe çfarë po bën fëmija i tyre, por nga ana tjetër ku do të ishte fëmija përveçse në shkollë dhe çfarë do të bënte përveç mësimit dhe shoqërimit me miqtë. Mësuesit ankohen për sjelljen e fëmijëve, thonë se janë gjithmonë me celular në dorë dhe vazhdimisht përpiqen të gjejnë një mënyrë për të mbajtur vëmendjen e tyre dhe për të harruar telefonin. Lind pyetja, a duhet të ndalohen pajisjet celulare në shkolla?

Në fqinjësi, Instituti për Kërkime Sociale në Zagreb publikoi rezultate që tregojnë se më shumë se 85 përqind e të gjithë mësuesve mbështesin ndalimin e përdorimit të telefonave celularë në shkolla. Kombet e Bashkuara publikuan gjithashtu një raport në fund të korrikut, në të cilin thanë se telefonat celularë duhet të ndalohen në shkolla për të përmirësuar procesin e të mësuarit, për të mos prishur rrjedhën e mësimeve dhe për të ndihmuar në mbrojtjen e fëmijëve nga dhuna në internet. Për atë se si është gjendja në shtetin tonë dhe si po mendohet, “Lokalno” ka biseduar me Ivana Velevska, psikologe shkollore dhe psikoterapiste sistematike nën mbikëqyrje. Sipas saj, mendimet janë të ndara – disa nga mësuesit do t’i ndalonin telefonat në shkollë, e disa prej tyre nuk e kanë problem sepse ndoshta ia dalin me sukses, domethënë arrijnë të ndalojnë përdorimin e telefonit nga nxënësi gjatë mësimit. Ajo thotë se ka edhe mësues që përdorin teknologjinë për realizimin e mësimit.

“Unë si profesioniste besoj se nxënësit nuk kanë nevojë për celularë kur janë në shkollë… disa prindër shpesh nuk e pranojnë këtë sepse jetojmë në një botë dinamike, kështu që sado që nuk na pëlqen dhe refuzojmë, ne e dimë që telefonat celularë janë një domosdoshmëri. Të gjithë u mësuan me to dhe njerëzit thjesht nuk dinë të funksionojnë më pa to. Një numër i madh fëmijësh udhëtojnë për në shkollë, kështu që përdorin celularin për të kontaktuar prindërit ose vazhdojnë me ndonjë aktivitet (sporti, gjuha) dhe kanë nevojë për telefonin. Unë mendoj se ndoshta do të ishte më mirë që nxënësit të sjellin celularë në shkollë, të mos i kenë gjatë gjithë kohës me vete….do të ishte mirë që në çdo shkollë të kishte një vend ku nxënësi mund të largohet nga telefoni i tij dhe kur të mbarojë mësimin ta merr”, sugjeron Velevska, përcjell PRESSonline.al

Se si do të ndikonte ndalimi te nxënësit, psikologja tregon se shumë varet edhe nga prindërit. Velevska thekson se fëmijët e sotëm nuk dinë të miqësohen, gjegjësisht të ulen pranë njëri-tjetrit dhe nuk flasin por shkruajnë me njëri-tjetrin.

“Në fillim mendoj se do të ishte më e vështirë, sidomos për nxënësit më të rritur që duan vazhdimisht të jenë në trend, të bëjnë foto, të publikojnë story dhe postime të ndryshme, por me mbështetjen e mësuesve dhe prindërve do ta pranonin edhe ndalimin dhe shpejt do të mësohen me situatën e re. Më saktë, mendoj se nëse asnjë nxënës nuk do të kishte telefon me vete, do të gjenin shpejt një mënyrë për të bërë miq dhe çfarë të bënin gjatë pushimeve apo ndoshta pas orëve të mësimit”, thekson bashkëbiseduesja.

Megjithatë, konsideron se është shumë e rëndësishme që të gjithë të sillemi njësoj, si fëmijët ashtu edhe të rriturit.

“Prindërit duhet të mbështesin vendimin e shkollave dhe të mbikëqyrin fëmijët e tyre. Për shembull, nëse fëmijët e dinë që prindi e konsideron ndalimin të panevojshëm, ata nuk do ta respektojnë fare atë dhe do të mësohen me situatën. Thjesht do të ketë rezistencë. Gjëja pozitive e ndalimit të telefonave celularë është se nuk do të ketë ndarje mes studentëve. Nuk do të ketë krahasime, për shembull kush ka telefon më të mirë, kush e ka më të dobët, kush e ndjek modën e kush jo, etj.”, llogarit Velevska.

E pyetur nëse përdorimi i “tifozëve të zgjuar” në mësimdhënie çon në nota më të ulëta, psikologja na tha se gjithmonë ka pasur mendimin se 70% ose më shumë e mësimit mësohet gjatë orës së mësimit dhe ajo beson se ende është kështu. Sigurisht, përdorimi i telefonave inteligjentë gjatë orëve të mësimit çon në uljen e notave, gjë që nuk do të thotë se është kështu për të gjithë. Shumë varet nga autoriteti i mësuesve dhe nga autoriteti i prindërve.

“Do të ishte gabim po të mos përmendja se ka edhe studentë që përdorin telefonat e tyre dhe internetin për gjëra të dobishme dhe për të arritur sukses më të madh në mësimdhënie. Mendoj se gjithçka ka të bëjë me menaxhimin, nuk duhet ta teproni as me ndalimet, as me përdorimin e celularëve. Mendimi im është se duhet të jemi të mençur dhe ta përdorim teknologjinë, kur ajo ka filluar që tashmë të na përdor neve”, thekson Velevska.\Pressonline.al\          

Show More

Related Articles

Back to top button