LajmeRajon

Flet drejtori i shkollës ku do t’i ndjekë mësimet djali që kreu masakrën në shkollën e Beogradit

Me konsultën dhe miratimin e mjekut, një dhomë adekuate dhe një përgatitje të plotë të planit dhe programit, së shpejti do të fillojë mësimi i përshtatur për klasën e tetë për të miturin K.K. (13), nxënësi i cili në maj të këtij viti bëri masakër, kur në SHF “Vladislav Ribnikar” vrau 10 persona, në mesin e të cilëve nëntë fëmijë, dhe i cili prej katër muajsh është në trajtim psikiatrik.

“Deri më tani nuk kemi pasur një rast qoftë edhe afër kësaj, nuk kemi përvojë të tillë. Ky është rasti më i vështirë me të cilin do të përballemi dhe do të punojmë, pasi shkolla ekziston, por ne do të mbetemi profesionistë dhe do t’i mbajmë mësimet në spital, siç bëjmë gjithmonë”, tha Zoran Aleksiç, drejtor i shkollës

“Qasja jonë ndaj çdo fëmije që është i sëmurë dhe po lufton me një diagnozë të vështirë, e cila e vështirëson jetën, është jashtëzakonisht e kujdesshme dhe gjithmonë individuale. Fatkeqësisht, kemi shumë pacientë të vegjël që vuajnë nga kanceri, sëmundjet e zemrës dhe të tjera, të cilat i pengojnë ata të shkojnë normalisht në shkollë, pra të shkojnë në klasa si bashkëmoshatarët e tyre. Megjithatë, sëmundjet psikiatrike dhe neurologjike kërkojnë një vëmendje të veçantë, më saktë, një qasje jashtëzakonisht të ndjeshme ndaj çdo fëmije individualisht, pavarësisht nëse ata i dëgjojnë mësimet në grup, siç do të jetë rasti me K.K., një djalë që është ende i regjistruar në Shkolla fillore Vladislav Ribnikar. “Para se të fillojë mësimi, do të duhet të presim që të përfundojë pjesa administrative e punës, gjegjësisht ta nxjerrin nga ‘Ribnikar’ dhe ta regjistrojnë në shkollën tonë”, shpjegon Aleksiç.

Mësuesit e kësaj shkolle i qasen çdo nxënësi individualisht, pavarësisht nga gjendja e tyre fizike, mendore dhe emocionale.

“Çdo fëmijë është një univers më vete dhe kërkon një mënyrë të veçantë të punës. Ne mësojmë fëmijët që trajtohen për ankth dhe situata që nuk janë të zakonshme dhe për të cilat ata janë më të stigmatizuar në shoqërinë tonë, edhe pse jetojmë në shekullin e 21-të. Ka njerëz që thjesht nuk i kuptojnë sëmundjet mendore tek fëmijët dhe ato manifestohen në mënyrat më tragjike të mundshme”, thotë kjo mësuese.

Aleksić pranon se ata nuk kanë pasur ende një rast si K.K.

“Nuk jemi përballur me një rast qoftë edhe të ngjashëm. Vështirë se do të mund të shkëputemi plotësisht nga mendimet e tragjedisë që ka prekur gjithë shoqërinë tonë, e për rrjedhojë edhe ne, mësuesit e kësaj shkolle, të cilët vërtetë shpesh jemi përballur me lloj-lloj tragjedish, në të cilat ndodhen fëmijët. zakonisht viktimat, jo autorët. Ky është rasti më i vështirë me të cilin do të përballemi dhe do të punojmë, pasi shkolla ekziston. Edhe pse po e bëjmë këtë, nuk duhet të harrojmë se edhe ne jemi qenie njerëzore, se kemi emocione dhe se nuk mund të mos reagojmë ndaj një tragjedie të këtyre përmasave, ku viktima janë familje të tëra, fëmijët e të cilëve. u vranë, u pushkatuan… Unë i simpatizoj të gjithë ata dhe është tmerrësisht e vështirë për mua kur e mendoj atë akt, nuk mund ta brumos atë në asgjë që di deri tani. Mirëpo, ne pritet që ta bëjmë punën tonë dhe ai djalë ka të drejtën e arsimimit, pa marrë parasysh çfarë”, thotë Aleksiç.

“Djali është ende duke u ekzaminuar në spital dhe ne jemi një shkollë që punojmë me fëmijë që marrin mjekim spitalor ose shtëpiak. Gjithmonë duhet të konsultohemi me mjekët, sepse ka fëmijë që vuajnë nga kanceri ose janë operuar, ndaj janë në terapi intensive, në izolim dhe nuk mund të ndjekin mësimet. Në ato situata, nëpërmjet prindërve apo personelit mjekësor, u kalojmë detyrat që duhet të bëjnë, me aq sa munden, derisa të jenë gati për mësim. Po kështu në rastin e sëmundjeve psikiatrike dhe neurologjike tek të miturit. Tani jemi në pritje të udhëzimeve të mëtejshme nga mjekët dhe terapistët në rastin e K.K. Natyrisht, së pari duhet të regjistrohet në shkollën tonë. Asnjëherë nuk bëjmë asnjë patologji pa u konsultuar me mjekët, kështu që do të jetë edhe në rastin e K.K., megjithëse nuk e di ende se cili model mësimor do të zbatohet për të. Më e rëndësishmja është që mjekët të thonë nëse mendojnë se mund të bëhet një lloj mësimi me të”, sqaron drejtori i shkollës.

Për rastin e K. K., dje në shkollën “Dr. Dragan Hercog” është mbajtur një seancë e veçantë, e jashtëzakonshme.

“Ne ende po negociojmë se si do të punojmë me të, sipas çfarë plani”. Shkolla jonë ka ekipet e veta, të cilat janë të koordinuara për një kohë të gjatë, por ky rast është shumë kompleks, dhe fakti është se nuk kemi pasur një nxënës të tillë më parë, askush nga ne nuk ka pasur përvojë me këtë lloj rasti, kështu që nuk eshte e lehte. Dje e diskutuam këtë çështje në seancë, por nuk jemi gjyqtarë, nuk jemi mjekë, por edukatorë dhe mund të bëjmë atë që mundemi. Ne kemi një mision të punojmë me fëmijët që po marrin trajtim spitalor. Ne nuk i frikësohemi atij, sa i përket sjelljes së tij, por jemi në kontekstin e gjithë rastit sepse të gjithë kemi emocione, jemi qenie njerëzore”, thekson Aleksic.

Në spital organizimi i mësimeve është modeluar sipas një shkolle të rregullt.

“Fëmijët që i nënshtrohen trajtimit psikiatrik vijnë në një dhomë të veçantë ku ne zhvillojmë mësime, që do të thotë shumë për ta. Ata ulen në banka, që të kenë ndjenjën se janë në një shkollë të vërtetë. Ata janë gjithmonë grupe më të vogla prej katër deri në 10 pacientë, studentë. Nëse fëmijët janë nën mjekim më të fortë, mësimet u përshtaten atyre. Punojmë më ngadalë, materialet i përshtatim sipas përqendrimit të tyre, por këtë e bëjnë shpesh mësimdhënësit në shkollat ​​e rregullta, kur kanë nxënës që kanë pak vështirësi në ndjekjen e mësimeve”, shpjegon Aleksiç.

Show More

Related Articles

Back to top button