LajmeMaqedoni

Nga Buxheti i RMV-së janë shpenzuar 354.257 mijë denarë për shtatë kandidatët në zgjedhjet presidenciale 2024

Buxheti i shtetit është burimi dominues i financimit për fushatat zgjedhore për Zgjedhjet Presidenciale 2024. Nga të hyrat e përgjithshme të shtatë kandidatëve për president në vlerë prej 461.470 mijë denarë, 354.257 mijë denarë janë siguruar nga Buxheti i Shtetit për reklama të paguara politike, thuhet në raportin e Entit Shtetëror për Auditim, përcjell Telegrafi Maqedoni.

“Pjesëmarrësit në fushatën zgjedhore presidenciale kryesisht kanë siguruar respektimin e afateve për hapjen dhe mbylljen e llogarive transaksionale, regjistrimin dhe fshirjen nga regjistri i personave juridikë, transparencën e të ardhurave dhe shpenzimeve në fushatën zgjedhore duke dorëzuar raportet e kërkuara për donacionet e pranuara, dhe të gjithë kanë dorëzuar një raport financiar gjithëpërfshirës që i nënshtrohet auditimit”, thuhet në raportin e ESHS-së.

Ashtu si në auditimet e mëparshme të fushatave zgjedhore, edhe për këtë proces zgjedhor, ESHA-ja vë në dukje nevojën e ndryshimit të Kodit Zgjedhor, kryesisht në fushën e financimit të fushatës zgjedhore me mjete nga llogaria e rregullt e partisë politike të parashikuara nga Buxheti i Shtetit, si dhe afati i pagesës së donacioneve; përcaktimin e kritereve të matshme në fushën e sigurimit dhe shpërndarjes së fondeve nga Buxheti i Shtetit, të destinuara për reklama politike me pagesë, dhe nëse një koalicion apo parti politike mund të mbështesë një kandidat/grup zgjedhësish të pavarur dhe të përdorë fondet e akorduara për reklamim politik të paguar për kandidatin/grupin e pavarur zgjedhësish.

 

Gordana Siljanovska Davkova ka pjesëmarrjen më të madhe prej 36 për qind në të hyrat e përgjithshme, ndërsa Stevo Pendarovski është i dyti me 35 për qind.

Për reklamat politike të paguara të të shtatë pjesëmarrësve në fushatën zgjedhore, Komisioni Shtetëror i Zgjedhjeve ka paguar gjithsej 354.257 mijë denarë, nga të cilat 34% kanë dhuruar Gordana Siljanovska Davkova, 32% Stevo Pendarovski, 14% Bujar Osmani, 13% Arben Taravari, 3% Stevçe Jakimovski, dhe nga 2% për Maksim Dimitrievskin dhe Biljana Vankovska Cvetkovska.

Të dhënat për mjetet e paguara për reklama politike të paguara sipas llojeve të mediave tregojnë se shumica e mjeteve, gjithsej 262.150 mijë denarë, janë paguar për televizionet. Më pas vijojnë mediat elektronike dhe portalet, për të cilat janë paguar 67.309 mijë denarë./Telegrafi/

 

Shfaq më shumë

NGA kategoria

Back to top button
Globi.mk